Časté dotazy
Níže jsme pro vás připravili odpovědi na nejčastější otázky.
Musím se při nákupu zboží registrovat?
Nemusíte, stačí, když vyplníte objednávkový formulář. Registrovaný účet má výhodu v tom, že můžete sledovat stav vaší objednávky, dalším bonusem jsou také různé věrnostní akce a sleva, kterou dostanete na první nákup, pokud se registrujete.
Nepřišel mi email potvrzující objednávku, je moje objednávka v pořádku?
Po vytvoření objednávky by vám měl přijít email o jejím potvrzení. V případě, že vám tento email nepřišel, zkontrolujte prosím složku s nevyžádanou poštou. Pokud jste ani v této složce potvrzení o objednávce nenašli, mohlo dojít k chybě. V tomto případě nás kontaktujte na zákaznickou podporu info@ziskoun.cz.
Jak mohu změnit, či zrušit objednávku?
Změny v objednávkách můžeme změnit pouze my, pokud vám tedy objednané položky nevyhovují, urychleně nás kontaktujte na telefonním čísle +420 770 192 129 nebo nám napište na info@ziskoun.cz. Stejně to platí i pro zrušení objednávky. Pokud je však objednávka již v přepravě, nelze ji změnit, ani zrušit.
Jak reklamovat zásilku, popřípadě vrátit nebo vyměnit zboží?
Na vyřešení reklamací máme ze zákona 30 dnů, nicméně se veškeré reklamace řešit v co nejkratším termínu. Vždy je zapotřebí vyplnit reklamační formulář, který je ke stažení v sekci Reklamační řád.
Pokud se vám objednané zboží nelíbí, vybrali jste nevhodný dárek, nesedí vám velikost, a podobě, máte nárok na vrácení ve 14 denní lhůtě. Stačí vyplnit reklamační formulář, který naleznete v sekci Reklamační řád (nezapomeňte vyplnit veškeré údaje) a zašlete nám ho, společně se zásilkou, zpět na adresu sídla. Jakmile zboží obdržíme, bude překontrolováno a pokud bude v pořádku, zašleme vám zpět platbu na bankovní účet, nejpozději do 14 dnů od obdržení reklamačního formuláře.
Adresa pro vrácení zásilek:
Zorkvens s. r. o.
Špálova 279/5
323 00 Plzeň
Jaké jsou možnosti doručení a platby?
Zásilky doručujeme prostřednictvím následujících společností:
- PPL - doručení kurýrem
- PPL - doručení na Parcel Shop
- Zásilkovna - doručení na Vámi zvolené odběrné místo
- Česká pošta - doručení na adresu
Platit u nás můžete následujícími způsoby:
- Bankovním převodem
- GoPay - online kartou
- Dobírkou - pouze u Zásilkovny a PPL (doručení kurýrem)
Veškeré informace naleznete v sekci Doprava a platby.
Kde mohu sledovat svou zásilku?
Po odeslání zásilky z našeho e-shopu obdržíte email s číslem zásilky. Následně můžete, pomocí tohoto čísla, sledovat svou zásilku na stránkách vybraného dopravce.