NYNÍ NÁS MŮŽETE SLEDOVAT I NA FACEBOOKU A INSTAGRAMU, JSME TAM JAKO ZISKOUN.CZ !!

Časté dotazy

 

Níže jsme pro vás připravili odpovědi na nejčastější otázky.

Musím se při nákupu zboží registrovat?

Nemusíte, stačí, když vyplníte objednávkový formulář. Registrovaný účet má výhodu v tom, že můžete sledovat stav vaší objednávky, dalším bonusem jsou také různé věrnostní akce a sleva, kterou dostanete na první nákup, pokud se registrujete. 

 

Nepřišel mi email potvrzující objednávku, je moje objednávka v pořádku?

Po vytvoření objednávky by vám měl přijít email o jejím potvrzení. V případě, že vám tento email nepřišel, zkontrolujte prosím složku s nevyžádanou poštou. Pokud jste ani v této složce potvrzení o objednávce nenašli, mohlo dojít k chybě. V tomto případě nás kontaktujte na zákaznickou podporu info@ziskoun.cz.

 

Jak mohu změnit, či zrušit objednávku?

Změny v objednávkách můžeme změnit pouze my, pokud vám tedy objednané položky nevyhovují, urychleně nás kontaktujte na telefonním čísle +420 770 192 129 nebo nám napište na info@ziskoun.cz. Stejně to platí i pro zrušení objednávky. Pokud je však objednávka již v přepravě, nelze ji změnit, ani zrušit. 

 

Jak reklamovat zásilku, popřípadě vrátit nebo vyměnit zboží?

Na vyřešení reklamací máme ze zákona 30 dnů, nicméně se veškeré reklamace řešit v co nejkratším termínu. Vždy je zapotřebí vyplnit reklamační formulář, který je ke stažení v sekci Reklamační řád. 

Pokud se vám objednané zboží nelíbí, vybrali jste nevhodný dárek, nesedí vám velikost, a podobě, máte nárok na vrácení ve 14 denní lhůtě. Stačí vyplnit reklamační formulář, který naleznete v sekci Reklamační řád (nezapomeňte vyplnit veškeré údaje) a zašlete nám ho, společně se zásilkou, zpět na adresu sídla. Jakmile zboží obdržíme, bude překontrolováno a pokud bude v pořádku, zašleme vám zpět platbu na bankovní účet, nejpozději do 14 dnů od obdržení reklamačního formuláře.

Adresa pro vrácení zásilek:

Zorkvens s. r. o.

Špálova 279/5

323 00 Plzeň

 

Jaké jsou možnosti doručení a platby?

Zásilky doručujeme prostřednictvím následujících společností:

  • PPL - doručení kurýrem
  • PPL - doručení na Parcel Shop
  • Zásilkovna - doručení na Vámi zvolené odběrné místo
  • Česká pošta - doručení na adresu

 

Platit u nás můžete následujícími způsoby:

  • Bankovním převodem
  • GoPay - online kartou
  • Dobírkou - pouze u Zásilkovny a PPL (doručení kurýrem)

 

Veškeré informace naleznete v sekci Doprava a platby.

 

Kde mohu sledovat svou zásilku?

Po odeslání zásilky z našeho e-shopu obdržíte email s číslem zásilky. Následně můžete, pomocí tohoto čísla, sledovat svou zásilku na stránkách vybraného dopravce.